Iohannis: România are nevoie de un guvern stabil și de un premier integru. Preşedintele Klaus Iohannis a semnat marți decretul privind desemnarea lui Mihai Tudose (un om cu atîtea nuanţe gri în biografie, care minte cu seninătate chiar în documentele oficiale... :).



Dorin Tudoran m-a banat pentru un comentariu în care i-am atras atenția că Marin Preda este teleormanez (Încă un 'telectual deranjat de criticile aduse Securității ceaușiste. Dorinele, dracu' te-a pus să-ți curgă din gură. Până la tine n-am mai întâlnit 'telectuali analfabeți funcțional :) (Propagandiștii semuiști mă întreabă adesea de ce critic Securitatea și dacă sunt fiu de general securist. Pe bune, acum, sunt chiar atât de proști? :).



Recomandare pentru economistul Florin Cîtu - Warren Mosler (logică elementară)
Recomandare pentru economistul Lucian Isar - Scott Sumner (e varză)

Ipoteze:
Libertarianul Bogdan Glăvan este bugetofag. Libertarianul John Galt (comentacul) este bugetofag. Libertarianul Cristian Păun este bugetar.
Concluzie:
Think tank-ul care alimentează tonetarii grobieni, de dreapta, cu raționamente din prepuțul gândirii neanderthaliene, e alcătuit din asistați social.
Ai 2 vaci sterpe și un tractor ruginit? Numele tău e John Galt, țiitorul planetei. "Survenția" la hectar și asistența socială de care te bucuri atât timp cât faci umbră pământului degeaba nu sunt decât distorsiuni ale... nuvelei.

sâmbătă, 25 octombrie 2008

Lenuţa de la sursa Financiarul

De ce nu se vor ieftini locuintele


Întrucât am fost plecat hai-hui prin UE, n-am mai avut timp de blog, limitându-mă doar la monitorizarea presei mizere din România...
În încearcarea de a mă conforma din punct de vedere juridic, voi repeta de mai multe ori sursa informaţiilor pe care le comentez aici. E vorba de sursa Financiarul.

Cum-necum, comentariul meu maliţios, la articolul Lenuţei Cristian, nu a fost acceptat de sursa Financiarul.

Doamna Lenuţa, chiar stau şi mă întreb, aveţi o problemă de percepţie, aveţi creierul drenat sau pur şi simplu minţiţi porceşte din interes?

Deoarece sursa Financiarul îmi impune un număr de caractere, nu voi da prea multe citate, fiind nevoit să redau prostiile Lenuţei cu alţi termeni...sper eu ...sinonimi.

După un preambul al maturizării pieţei imobiliare din România, Lenuţa trece direct de la apartamentele de 450 k euro ieftinite la 400 k euro la constatarea că vremea tunurilor la nivel MIC a trecut.

Zice Lenuţa că unele proiecte stagnează din cauza stagnării cererii. Nu mai creşte cererea? A rămas tot ZERO?

Tot Lenuţa spune că sunt perverşi şi rechini care aşteaptă să scadă preţurile ca peste ocean. De ce nu ne-am trage singuri nişte ţepe ca să deblocăm piaţa?

Lenuţa Bordei sau Lopata sau Zilişteanu sau Cristian vorbeşte de scumpirea materialelor de construcţii în plină criză financiară...de la lună la lună. Criza de forţă de muncă? "Specialiştii" vor cere bani buni? În UE activitatea construcţiilor "s-o sfârşât"...cine vrea să mănânce trebuie să facă pe dracu'n patru.

Citat, sursa Financiarul: <<„visul american” nu se va indeplini in Romania.>>

Sunt şocat.

P.S. Uitasem esenţa. Apartamentele noi doar se scumpesc. E posibil să nu se mai scumpească în acest an. Poate că unele apartamente noi se vor ieftini cu 2-3 Euro pe mp. Cu siguranţa nu putem vorbi despre o prăbuşire a preţurilor atât timp cât luăm bani de la dezvoltatori şi speculanţi. Chiar şi după prăbuşire vom vedea o revigorare rapidă a pieţei imobiliare...dacă nu chiar un boom...sau chiar un cutremur...

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri

Analiză fundamenta...tă