La varsta de 30 de ani, Vlad Vlasceanu poate spune ca si-a conturat in detaliu o harta profesionala cum altii nu reusesc intr-o viata. A trecut usor de la jurnalism la constructii, a facut un ocol prin politica si apoi un popas in marketing. Destinatia finala a fost insa publicitatea si organizarea targurilor imobiliare. Oportunitatile pe care le-a avut pe piata din Romania l-au tinut departe de ofertele din strainatate, singurul sau scop fiind sa se realizeze la nivel local. Sursa
Distin...ctul manager e numai bun la toate şi a spus "NU!" tuturor ofertelor din străinătate. Dar să vedem ce a făcut tinerelul de l-au cocoşat în halul ăsta...ofertele.
Octombrie 2006:
Noiembrie 2007:
Martie 2008:
Iunie 2008:
Iulie 2008:
Septembrie 2008:
Septembrie 2008:
Ce-i tată, ţi se topeşte brandul de-l vinzi?
Octombrie 2006:
In prezent, cererea pe piata imobiliara rezidentiala este de cinci ori mai mare decat oferta. "In circa cinci ani, piata s-ar putea aseza", crede Vlasceanu. SursaNice, de cinci ori, de zece ori, 5 ani, 10 ani nici nu mai contează, important e să crezi în ceea ce faci...iar dacă şi fazanii cad în plasă, profitul e garantat!
Noiembrie 2007:
"Pe ultima suta de metri a acestui an, potentialii cumparatori isi planifica cheltuielile, inainte de majorarile preturilor din 2008. De asemenea, investitorii pot semna ultimele contracte, cu taxare inversa pentru TVA. Cu alte cuvinte, o posibilitate excelenta de a investi excedentul de profit", a explicat Vlad Vlasceanu. SursaLa nici 29 de ani era deja un megaadvisor pentru clasa antreprenorială din România.
Martie 2008:
E normal sa existe, din punctul de vedere al investitorilor un anumit picaj din cauza lucrurilor care se intampla pe pietele financiare din vestul Europei - deja investitorii englezi, care reprezentau un principal motor pentru achizitia imobiliara - investesc sume mai mici fata de anii precedenti", sustine Vlad Vlasceanu. SursaEh...uşoare semne...sume mai mici...Din păcate nu pot "cita" prostiile emise de Vlăsceanu la TVR2...unde ne-a povestit cum au plecat investitorii americani din România şi cum se întorc ei din SUA pentru că s-au epuizat oportunităţile de acolo şi numai la noi e ...Pampas şi El Dorado.
Iunie 2008:
Atata timp cat cererea este in continuare mai mare decat oferta, viitorul pietei imobiliare este stralucit“, ne-a declarat Vlad Vlasceanu, director al Targului Imobiliar. „Primele luni ale acestui an continua tendintele sfarsitului de 2007 si observam un progres in ceea ce priveste dezvoltarile imobiliare din Romania. Acesta este un prim semn ca piata imobiliara nu se va prabusi si il asiguram pe domnul Dinu Patriciu ca piata imobiliara va continua sa se dezvolte si nici vorba sa se prabuseasca.“, a mai spus Vlasceanu. SursaDură replica! L-a atins pe Dinu cu argumentul irefutabil..."cererea". Acest tembeluţ de 30 de ani care trece de la "jurnalism" la construcţii, respectiv de la "politică" la imobiliare...îi dă asigurări lui Patriciu.
Iulie 2008:
Exista, evident, un factor psihologic indus de criza americana si de o anumita tendinta de globalizare a fenomenului. Aceasta globalizare nu este insa nici pe departe uniforma. Unele zone, precum Spania, au fost mult mai afectate, in timp ce altele, precum Germania, au fost mult mai indiferente. Exista insa o scumpire a materialelor de constructii, direct legata de criza petrolului care afecteaza, evident, dezvoltarea imobiliara de pretutindeni. SursaVlăsceanule, în Germania buboiul imobiliar nu s-a dezvoltat. În Spania şi în România lucrurile stau diferit. La o creştere de 1000% urmează o corecţie de 90%... în timp ce la +1-5%... corecţiile sunt tot pe acolo. Scumpirea materialelor de construcţii e o problemă de boom imobiliar de tip ţeapă, ar mai fi cartelul cimentului şi, mai nou... preţurile s-au dus la vale.
Septembrie 2008:
„Oferim şi posibilitatea persoanelor fizice de a-şi tranzacţiona proprietăţile oferindu-le un spaţiu unde îşi vor putea prezenta oferta“, a mai spus Vlad Vlăsceanu. SursaCine naiba să mai vină la târgul tău...dacă nu se vinde nimic? Bagi şi tu ...bizonii la stand.
Septembrie 2008:
Brandul “Timon”, scos la vanzare Sursa
Ce-i tată, ţi se topeşte brandul de-l vinzi?
11 comentarii:
are poza cu laptop ? are. respect :P
Da...iniţial am vrut să-i pun în evidenţă burtoiul de târlan. Laptopul, într-adevăr...îi pune în evidenţă soiul peizănesc.
Ala nu este laptop, este o pocnitoare, cel mai ieftin Dell din univers care poate fi carat cu carutul din orice supermarket si care nu are nici o legatura cu clasa business. Pentru un ochi de cunoscator e ca si cum te-ai poza cu o Dacia 1300 tunata la Baile Herculane si ti-ai expune opera inramata pe biroul de "meneger".
PS: Puteti avea incredere in "ecspertiza" mea, click pe profilul meu in ca de nelamuriri ;-)
ai putea face o astfel de comparatie in cazul politicienilor. Promisiuni vs. realizari.
@hubble
Politicienii sunt nişte corbi care se înfruptă din buget. În România avem şi multe hiene (nesătule), dar ăsta e preţul democraţiei.
Băieţii pe care am prins eu...drag atentează direct la buzunarele oamenilor.
De bine ce le-a mers mizeriada, vedem cu toţii în ce rahat economic se scaldă...planeta.
Una e să furi din borcanul cu miere al prostimii şi cu totul altceva să scurgi mierea din prostani...pe viaţă!
Dar Costele, politicienii se infrupta din borcanul cu miere luat pe datorie (40 miliarde de euro) pe care tara trebuie sa-i plateasca intr-o tinerete de om.
Daca tu n-ai chef de politicieni am sa incerc eu. Sper sa nu te superi daca iti fur formatul. Fie vb intre noi, eu sunt ala cu ligheanul dar banuiesc ca te-ai prins.
@hubble
Uniformitatea opiniilor din domeniul imobiliar m-au motivat să pun cap la cap vorbele goale ale unor puşlamale erijate în "analişti" şi "specialişti".
De politicieni, care sunt sute şi chiar mii...are cine să se ocupe...şi rezultatele sunt aproape...nule. Mulţi dintre ăştia trebuiau să fie la răcoare de foarte mult timp...dar în România, să fie clar, avem Justiţie...evident.
Porcuţii imobiliari pot fi foarte uşor "condamnaţi" de fiecare dintre noi.
"Ligheane" n-am înregistrat formatul la OSIM.
N-am timp să mă ocup de politicieni.
Sunt filmaţi, dovediţi...şi tot mint ca ultimele gunoaie!
Să vedem care-i ..."elementul de noutate".
Vinde, da, da... :) (brandul, nu...imobiliare, desigur).
" A trecut usor de la jurnalism la constructii, a facut un ocol prin politica si apoi un popas in marketing"...
Poate face un ocol mai mare, ani...lumina!
"A trecut usor de la jurnalism la constructii"
ha,ha,ha!
in '99 cind m-am transferat la Civile individu' asta se scalda tot anu' I la CFDP.
in 98 la greva studentilor s-a autointitulat liderul studentilor din CFDP.
sotia imi spunea ca a trecut pe la Impact si era foarte antipatic.
acum a ajuns mare specialist imobiliar...
Trimiteți un comentariu